Kutsallık gökyüzünde.

Dini bir kişilik değilim.Müslümanım sadece..Neden böyle başladım yazıya ? Hiçbir fikrim yok! Maksat afilli sözler işte.. Birden çıkıverir insandan.. Belkide bir şarkıda duyarsınız sözü yazarsınız.O söz sizde yazma isteği uyandırır sonra.Yazarsınız yazarsınız.. Öyle bir ilişki benimkide.. Yazıyorum, yazdıkça daha da yazıyorum...

Yazmaya 7. sınıfta başladım. İlkokul yıllarımda hoca yazılarımı beğenmezdi. Yüzüme fırlatırdı kağıtları.. Çok ağlardım. O yine fırlatırdı ben yine ağlardım. 8. sınıfa kadar hiç kompozisyon yazmadım o yüzden. 8. sınıfta zorunlu olarak sınavda kompozisyon yazdım. O zamanki türkçe hocam çok beğenmişti. Bütün 8. sınıflara gidip derste teker teker okumuştum o yazıyı... Sonra ödev aldım türkçeden, "hikaye" adlı bir yazı yazdım. 4 sayfaydı o yazı. 3 ödül aldım o yazıyla. Sonra güvenim geldi. Artık hep yazıyorum ulan ben !
Kağıtlara yaz yaz olmuyor dedim sonra. İnternet ortamına gireyim dedim. Sonra düşünce süreci başladı tabi; adı ne olsun,teması ne olsun derken internette araştırılan onca site mi dersiniz yoksa düşünülen onca isim mi en sonunda bunlar çıktı işte. Aklıma gelince "İşte bu oooluuum!" dedim kendi kendime. Bana "İşte bu ooolluuumm!" dedirten ad ise "Paperdreams" di. Açıkcası ilk bakışta anlamsız gibi görünse de içinde çok anlam taşıyan bir ad bu. Hayaller kağıt gibidir ; bembeyaz,safdır ama kağıt gibi hassastırlar. Çabuk yırtılırlar. Benim hayallerim aynı böyle. 

Aslında bloglarla haşır neşirliğim bayadır var fakat ilk defa türkçe blog açtım. 11 yıllık İngilizce eğitimimle beraber ( özel okuldan gelme ) ingilizce yazılar yazıyordum. Birazda kendi ülkemle haşır neşir olayım dedim. Bu da böyle çıktı. Fakar gördüğünüz gibi şu ingilizce sevdasını hala üzerimden atabilmiş değilim. Hayallerim Amerika'ya bağlı,düşüncelerim Amerika'ya bağlı.Türkiyede yaşayan İngiliz gibiyim.

Gizli biri değilimdir.İsteyen beni rahatça bulabilir.Sorun da olmaz zaten ! Sarışınım ve sarışın erkek severim. Esmerlerle aram hiç yoktur.Uzun boyluyum ( 1.72 ). Gitar çalıyorum fakat kalbim hep pianoda kalmıştır.Film izlemeyi filan çok severim. Aktif biriyimdir. Modayı takip ederim. Son moda ne varsa o bende de vardır. Yazı yazarken herhangi birşeyden esinlenebilirim. Farketmez benim için yeterki ilham gelsin. Kitap okumaya bayılırım. Bu günlerde " Asi Melek " adlı kitabı okuyorum. Müzik benim için herşeydir. Tarz önemli değildir. Şarkının güzel olması yeter ! 


Starbucks'a bayılıyorum. Ordaki insan manzaraları izleyeme gerçekten değer. Fakat bir gün kahve alırken kasiyere sahte isim vermeyi düşünüyorum. Birkak kez buna tanık oldum ve inat ettim bende yapıcam ! Yaptığım günde buraya resmi koyucam. Herkesle paylaşıcam o mutlu anımı. Sevincimi herkese pay edicem! Doya doya içicem o kahveyi. Sonra çok salağım diye kendime gülücem. Biliyorum olucak bunlar. Herzaman olan şeyler zaten. O zaman kendim olucam işte. Dönücem dolaşıcam, kendi benliğimde durucam...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

© PAPERDREAMS
Revolution Elements by Blozard. Original WP theme by Jason Schuller | Distributed by Deluxe Templates